MCP

MCSA

MCSE

Pomoc zdalna Arvox

Naszym stałym klientom udostępniamy dedykowaną wersję modułu QuickSupport programu TeamViewer umożliwiającą pomoc zdalną przez Obsługę Klienta ARVOX.

Aby móc zrealizować pomoc zdalną konieczny jest kontakt z Obsługą Klienta ARVOX w celu

  • zgłoszenia potrzeby zdalnej pomocy
  • pobrania danych do autoryzacji pobierania plików (login i hasło)
  • przekazania Obsłudze Klienta ARVOX identyfikatora komputera, który otrzymają Państwo po uruchomieniu programu.

W celu umożliwienia pomocy zdalnej należy pobrać  program z wykorzystaniem poniższego linku na swój komputer a następnie uruchomić go.

 

Program nie wymaga instalacji, lecz tylko uruchomienia na czas pomocy zdalnej. Po zakończeniu pomocy program należy wyłączyć (o ile nie zrobi tego Obsługa Klienta ARVOX).

W celu ułatwienia przyszłej pomocy zdalnej zalecamy zapisanie programu w dostępnym dla użytkownika komputera miejscu i ewentualnie utworzenie skrótu do programu na pulpicie lub w innym łatwo dostępnym miejscu.

 

Twój adres IP

54.92.160.119

Logowanie